Emelie Nordgren - Ryttare i sköna värmland

Direktlänk till inlägg 19 april 2015

Trött efter en bra helg

Av Emelie - 19 april 2015 21:31

Idag var det dax för den årliga vårkonserten i Storfors kyrka.
Jag har varit nervös i minst en månad även fast jag kan texten i sömnen. Jag sjöng "För att du finns" av Sonja Aldén.
Jag sjöng näst sist under konserten vilket gjorde att jag bara blev mer och mer nervös. Hade även med mig kameran och tog lite kort som eventuellt ska skickas till kyrkans hemsida.
Jag är nöjd med det jag gjorde även fast jag trodde att jag skulle svimma...
Det roligaste måste vara all feedback som jag hela tiden får från olika håll.

Stort tack till Sophia som hjälpte mig med håret! <3

När jag kom hem, fick Kitana följa med på promenad i 40 minuter. Jag behöver röra på mig och hon behöver träna hjärnan lite.. Alltid skönt att gå ut på kvällen, dock inte att möta vargen som vi gjorde idag...

 
 
Ingen bild

Susanne Eriksson

20 april 2015 08:20

Vad fin du är Emilie :-)

Emelie

20 april 2015 10:28

Ååh, tack Susanne :)
Saknade dig i lördags ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 11 juni 2016 11:48

Igår startade jag sommarlovet tillsammans med Moa och Ella. Vi grillade och badade i tunnan. Senare åkte vi till kyrkan en stund och sen var vi hemma hos Ella tills vi somnade runt midnatt. Idag blir en lugn dag, har ingenting planer...

Av Emelie - 11 juni 2016 11:42

Förra helgen var jag iväg på tre tävlingar på två dagar. Anledningen till att jag inte skrivit om detta innan är för att jag åkte på en smäll och fick en lätt hjärnskakning.. I söndags, 5 juni, red jag och helios andra omgången av div 1 i dylta. För...

Av Emelie - 10 juni 2016 17:03

Nu är det äntligen sommarlov! Det känns både väldigt skönt men också lite tungt. Jag har ju en tendens att fästa mig vissa personer så det finns någon jag kommer sakna extra mycket. Min sommar kommer bestå av massor med jobb, roligt jobb, är endast l...

Av Emelie - 30 maj 2016 08:41

                  Runsås sir Owen ''Ove'', e: Sir oldenburg u: Blaidd Rosette, hingst Dusty Springfield ''Dagny'', sto  ...

Av Emelie - 28 maj 2016 21:29

Hej på er! Idag har jag alltså dammat av hoppsadeln och varit iväg på hopptävling med Blizzie och Shelby. Bägge ponnyerna hoppade två klasser var. Shelby var först ut. Det är Wilmas ponny som jag startat en gång innan, han ska säljas. På framridnin...

Ovido - Quiz & Flashcards