Emelie Nordgren - Ryttare i sköna värmland

Alla inlägg den 4 februari 2016

Av Emelie - 4 februari 2016 14:13

Denna dag startade bra! Redan innan skolan fick jag ett sms om något positivt, som ledde till ett härligt samtal med en härlig person. Jag har heltimme varje torsdag mellan två lektioner så det passade perfekt att ta det då. Har bara haft tre lektioner idag. Just nu sitter jag på bussen påväg till Storfors, var lite snurrig innan. Det var idag jag skulle sjunga och inte imorgon.. Jaja, det är sånt som händer ibland! Detta gör mig absolut ingenting då de jag vill träffa i kyrkan, borde vara där idag.
Ikväll ska lotus få hoppas lite igen, idag några högre språng. Blizzie ska ridas ut så fort jag kommer hem.
På tal om något helt annat, är det inte härligt att våren börjar kika fram, äntligen!

Ovido - Quiz & Flashcards