Emelie Nordgren - Ryttare i sköna värmland

Alla inlägg den 11 mars 2016

Av Emelie - 11 mars 2016 19:48

På obestämd tid.
Jag har haft en väldigt stressig period nu några veckor och har varken haft lust eller ork att blogga..
Jag tänker faktiskt inte berätta om allt som har hänt med hästarna, utan jag börjar här och nu.
Imorgon startar jag första dressyrtävlingen för iår. Det är även första starten någonsin för Suprice som jag rider då. Runsås Midnight Suprice är våran egen uppfödning och det är faktiskt Riviera som är mamma till henne. Rider bara en LC:1 imorgon, endast en klass då hon bara är 4 år. Utan några alls förväntningar ska vi göra vårt bästa imorgon! Idag kändes hon fin under det korta passet jag red!

Idag har jag även ridit Riviera, det var längesen nu, men det kändes faktiskt bättre än det gjort innan. Vi ska på meeting i Hammarö nästa helg så jag har lite att fila på. Blizzie ska även hon med då.

Nu ska jag inta soffan och titta på lets dance. Elisa Lindström är med i årets säsong så på fredagkvällar runt åtta är jag upptagen ett tag framöver. :)

Ovido - Quiz & Flashcards