Emelie Nordgren - Ryttare i sköna värmland

Alla inlägg den 1 februari 2016

Av Emelie - 1 februari 2016 21:12

Alltid lika skönt att vara i kyrkan, tryggt och lungt. Idag var även Theo med och det verkade inte gå någon nöd på honom. Han sov så sött i soffan. Dock är han lite avvaktande mot nya människor.. Åkte hem till papp vid halv åtta. Åt då mat, uppdaterade hemsidan och satt i soffan en stund. Just nu ligger jag i sängen med datorn i knät. Ska kolla ett avsnitt av greys anatomy.
Godnatt på er!

Av Emelie - 1 februari 2016 16:58

Jag som tyckte att veckans planer var bra, men det blir lite ändringar..
Tandläkaren ringde förut och sa att de har en tid åt mig på morgonen. De vill fylla om en tand innan jag blir 18, tackar för den. Jag har ingen aning om jag hinner med bussen till skolan så jag har tagit ledigt hela dagen.
Idag skulle jag rida efter skolan, men sitter istället på bussen upp till Storfors med Theo i knät. Vi sover hos pappa inatt så blir det så lite knövel som möjligt imorgon. Tänkte även ta en sväng förbi kyrkan unna jag åker hem till pappa.
Hörs senare :)

Ovido - Quiz & Flashcards