Emelie Nordgren - Ryttare i sköna värmland

Alla inlägg den 3 oktober 2015

Av Emelie - 3 oktober 2015 21:14

Jag pratar såklart om mig själv. Det är lite svårt att tänka sig att jag behöver bli rädd, längesen jag kände så.
Detta smugit sig på när jag rider Kitana. Just nu flyter nästan allt på väldigt bra, förutom ena galloppen där hon är ganska dum. Idag var det värre än igår. Jag måste erkänna att jag blir ganska knäsvag när hon står på stället och hoppar runt eller slår höga bakuter. Ska pröva att tömköra henne imorgon och se ifall hon gör samma sak då också. Equitqrapeften kommer om någon vecka och går igenom henne.

Idag har jag varit med dessa två snyggingar på tävling! Ida skötte sig bra, bara Tore som måste sluta fjanta sig så vid domaren.. Men jag tycker ändå att Ida har gjort ett bra jobb med ponnyn då han är riktigt fin att se på!

Nu väntar sängen, imorgon står stallet och plugg på schemat!

Ovido - Quiz & Flashcards