Emelie Nordgren - Ryttare i sköna värmland

Alla inlägg den 21 april 2015

Av Emelie - 21 april 2015 08:24

Pappa ringde imorse så jag fick åka med honom till skolan när han ändå skulle åka förbi, iväg på jobb. 

Var i skolan lite tidigare än vanligt ca 7.30 och jag börjar 9.30 idag. Men hade jag åkt buss hade jag bara kommit 20 minuter senare så det spelade inte så stor roll   

Har precis lagt ut alla bilder från träningen i helgen och i detta inlägg kommer även lite bilder vi tog efter. 

Nu ska jag plugga historia tills jag har nationellt prov i svenska.. 

                               

Visst är hon fin min Kitana! 

Av Emelie - 21 april 2015 08:21

                                                                                                                         

Skapa flashcards