Emelie Nordgren - Ryttare i sköna värmland

Alla inlägg den 19 april 2015

Av Emelie - 19 april 2015 21:31

Idag var det dax för den årliga vårkonserten i Storfors kyrka.
Jag har varit nervös i minst en månad även fast jag kan texten i sömnen. Jag sjöng "För att du finns" av Sonja Aldén.
Jag sjöng näst sist under konserten vilket gjorde att jag bara blev mer och mer nervös. Hade även med mig kameran och tog lite kort som eventuellt ska skickas till kyrkans hemsida.
Jag är nöjd med det jag gjorde även fast jag trodde att jag skulle svimma...
Det roligaste måste vara all feedback som jag hela tiden får från olika håll.

Stort tack till Sophia som hjälpte mig med håret! <3

När jag kom hem, fick Kitana följa med på promenad i 40 minuter. Jag behöver röra på mig och hon behöver träna hjärnan lite.. Alltid skönt att gå ut på kvällen, dock inte att möta vargen som vi gjorde idag...

Av Emelie - 19 april 2015 09:07

Klockan ringde inte imorse som den skulle... Kollande på klockan och nästan flög upp ur sängen, 05.47, det blev snabbt ut i stallet och fixa iordning på Kitana. 06.10 satt jag på hästen. Tur att jag plockade fram alla saker dagen innan så det gick fort.
Idag funderade jag på om någon bytt ut min häst inatt. Igår var hon väldigt spänd till skillnad från idag, en väldigt lugn och fin tjej, inte alls stressad eller lika spänd.
Jag är väldigt nöjd med dagens pass och är väldigt taggad på att bygga vidare på det vi gjort i helgen!
Bilder kommer förhoppningsvis ikväll.

Ska fixa stallet bu och sen åka till Storfors och sjunga på årets vårkonsert :)

Ovido - Quiz & Flashcards