Emelie Nordgren - Ryttare i sköna värmland

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Emelie - 9 mars 2015 08:31

Jag är ganska nöjd med gårdagens 4 starter på P&J.
Riviera hoppade felfritt i 80 och hade ett ner i 90, men hon kändes finare och mer på i andra klassen.
Jag hoppas verkligen att hon är minst lika fin i helgen så vi kanske kan kvala till ungponny championatet iår också.

Blizzie var helt galen på framridnigen, hon var överallt och det kändes som vi var tillbaka två år i tiden.
Väl inne i ridhuset kändes hon fin.
Ett ner i 110, hon var väldigt pigg men jag vet att hon behöver en klass för att sen skärpa sig till nästa.
Vi nollade 120, väldigt fin var hon prinsessan. Alla distanser kändes bra!

När jag kom hem efter lunch, anföll jag matteboken i någon timme och planerade sen lite tävlingar fram över.
Åt även mat hos mormor.
Nu är jag i skolan och väntar på första lektionen.

Skapa flashcards