Emelie Nordgren - Ryttare i sköna värmland

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Emelie - 6 mars 2015 17:13

Äntligen börjar våra komma, solen tittar fram och fåglarna kvittar.
Det bästa med första vår veckan är nog när man rider ut och hör hovarna klappra mot den blöta grusvägen.
Idag känner jag för att göra något galet, något jag längtat efter. Jag dissar bussen och tar istället moppen till storfors, äntligen :D

Av Emelie - 6 mars 2015 09:30

godmorgon på er!
Står just nu och väntar på bussen, och självklart är jag för tidig som vanligt.. Missar den inte iallafall :)
Vaknade en timme innan klockan ringde, jag har lite svårt att sova längre än till kl 7..

Idag har jag två lektioner, första halv ett. Men tänkte gå på handledning innan lunch och jobba ikapp med matten.
Efter skolan åker jag till kyrkan en stund innan vi får folk hem på mat ikväll.
Ha en bra dag alla ni som kikar in här :)

Ovido - Quiz & Flashcards